Menu

Marketing w wyszukiwarce

19 stycznia 2018 - Marketing
Marketing w wyszukiwarce

Jednym z kluczowych warunków osiągnięcia sukcesu w sieci jest to, aby być w tej sieci widocznym. Chodzi tu przede wszystkim o widoczność w wynikach wyszukiwania. To tam klienci szukają wszelkich informacji. Być może szukają i nas. Dlatego trzeba zrobić wszystko, aby dam im się znaleźć. Aby było to możliwe wdrożyć należy działania z zakresu marketingu w wyszukiwarkach.

Marketing w wyszukiwarce można podzielić na dwie części. Obie równie ważne. Jedną z nich jest pozycjonowanie stron internetowych w wynikach naturalnych. Drugim natomiast realizowanie kampanii linków sponsorowanych w systemie Google Adwords.

Pozycjonowanie to proces długotrwały. Składa się z dwóch elementów. Z jednej strony na optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki, dostosowanie jej do wytycznych algorytmu wyszukiwarki. Z drugiej strony jest to proces link buillding, czyli działania polegające na pozyskiwaniu jakościowych linków przychodzący. Więcej o pozycjonowaniu znajdziesz także na stronie euro-seo.pl/pozycjonowanie.

Adwords to system dzięki któremu możemy niemal natychmiast być widocznym w wyszukiwarce. Jest to system płatny. Ponosimy opłatę za kliknięcie w naszą reklamę w wynikach wyszukiwania.

Najlepiej jeśli z pozycjonowania i linków sponsorowanych korzystamy jednocześnie. Linki sponsorowane idealnie nadają się do fraz bardziej konkurencyjnych, czyli takich gdzie na efekty pozycjonowania będziemy musieli dłużej poczekać.

Trzeba wiedzieć, że pozycjonuje się nie tylko strony internetowe, ale także e-sklepy. Pozycjonowanie sklepów dobywa się na takich samym zasadach jak pozycjonowanie normalnych stron internetowych. W przypadku sklepów linki sponsorowane świetnie nadadzą się do szybkich akcji sprzedażowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *